Telegraaf.nl |
Brief 3 'Overgewicht te lijf gaan, doe je zelf'
Telegraaf.nl Gerard Rood Hulft blijft het verbazen: iedereen vindt zijn gezondheid het belangrijkste maar iets aan overgewicht doen is voor de meesten echt te veel gevraagd. Ⓒ ANP. Obesitast is echt een welvaartsverschijnsel en zie je in alle landen waar veel ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten