maandag 18 december 2017

'Froome gebruikte astmamedicijn om gezond voor de pers verschijnen' - De Stentor


De Stentor

'Froome gebruikte astmamedicijn om gezond voor de pers verschijnen'
De Stentor
Chris Froome zou na de finish van de 18de etappe twee of drie keer hijsjes van zijn puffer met salbutamol hebben genomen om gezond en fit voor de pers te verschijnen na de koers. Zo meldt The Sunday Times in een reconstructie van de dag dat de ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten