maandag 24 april 2017

'75-plus en dikkedarmkanker? Ga toch alsjeblieft naar de dokter' - AD.nl


AD.nl

'75-plus en dikkedarmkanker? Ga toch alsjeblieft naar de dokter'
AD.nl
VIJF VRAGEN75-plussers met uitgezaaide dikkedarmkanker laten zich zelden behandelen, terwijl ze maanden en soms nog jaren langer kunnen leven. Dit constateert internist-oncoloog in opleiding Lieke Razenberg van het Catharina Ziekenhuis in ...

en meer »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten