Het Nieuwsblad |
“Geen vliegtuig meer voor mensen met overgewicht, en iedereen moet voor ...
Het Nieuwsblad Reizigers met te veel overgewicht zouden ofwel meer moeten betalen, ofwel zelfs de toegang tot het vliegtuig worden ontzegd. “Niemand durft dit luidop te zeggen, maar mensen met overgewicht vormen vaak ook een veiligheidsrisico”, zegt hij. “Stel je ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten