Dagblad van het Noorden |
Assen haakt aan bij project Gezond in de Stad
Dagblad van het Noorden ASSEN - De gemeente Assen doet mee met het programma Gezond in de Stad (GIDS) van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). De Drentse hoofdstad wil samen met inwoners en organisaties op wijk- en buurtniveau werken aan een ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten