woensdag 6 mei 2015

Waarom zijn wij minder dik dan de rest van Europa? - NOS


NOS

Waarom zijn wij minder dik dan de rest van Europa?
NOS
Europa heeft in 2030 een epidemie van overgewicht en obesitas, zegt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Bijna heel Europa, want niet in Nederland. Wij worden juist dunner. Hoe kan dat? Om het verschil even goed aan te duiden, kan je hieronder ...

en meer »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten