San Marco verkoopt 'gezond' ijs
Dichtbij.nl AMERSFOORT - Het Meanderijsje, gemaakt door ijssalon San Marco in Amersfoort, krijg een vervolg. Het medisch cen-trum gaat een campagne starten onder het motto 'ijs is gezond.' Een deel van de opbrengst van de ijsjes is bestemd voor het goede doel: ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten