vrijdag 24 april 2015

Stelling: Voorlichting gezond eten weggegooid geld - Telegraaf.nl


Telegraaf.nl

Stelling: Voorlichting gezond eten weggegooid geld
Telegraaf.nl
Uit recente cijfers blijkt dat driekwart van de Nederlanders te weinig groente, fruit en vis eet. Dit ondanks de miljoenen subsidie die jarenlang zijn gestoken in voorlichtingscampagnes voor gezond eten. Vindt u dat er nog overheidsgeld moet worden ...

en meer »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten