De Dagelijkse Standaard (Blog) |
Foodwatch en Voedingscentrum blijven klagen over brood met pindakaas en ...
De Dagelijkse Standaard (Blog) Dit jaar is er volgens de instantie een aantal verbeteringen aangebracht aan het ontbijt, maar het Voedingscentrum is er nog steeds niet erg over te spreken. “De pindakaas is eruit gehaald, maar het is nog steeds geen gezond ontbijt”, zei een ... Foodwatch: Koningsontbijt nog steeds ongezond Koningsontbijt blijft ongezond |
donderdag 23 april 2015
Foodwatch en Voedingscentrum blijven klagen over brood met pindakaas en ... - De Dagelijkse Standaard (Blog)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten