Samen gezond met FC Twente dé Weekkrant ENSCHEDE - in het Twentekwartier van De Grolsch Veste werd woensdag het startsein gegeven voor 'Samen gezond met FC Twente', een experimentele samenwerking tussen Stichting FC Twente, scoren in de wijk, stichting Consent, het ROC van Twente, ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten