vrijdag 10 april 2020

Op de racefiets in coronatijd? "Dat kan best, maar fiets alleen, rustig en gebruik je gezond verstand" - RTV Oost

Op de racefiets in coronatijd? "Dat kan best, maar fiets alleen, rustig en gebruik je gezond verstand"  RTV Oost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten