Tubantia |
SVVN en DES hopen dat gezond verstand zegeviert in Nijverdalse derby
Tubantia We doen een beroep op het gezond verstand van iedereen en hopen dat alle betrokkenen zich gedragen. Na uitgebreid overleg hebben we besloten geen extra maatregelen te treffen. We gaan ervan uit dat alles dit keer schoon blijft en dat we een mooie ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten