indebuurt |
Zoveel Arnhemmers voelen zich niet gezond
indebuurt Voldoende bewegen, gezond eten en je fit voelen: we weten vaak wel hoe een 'gezond' leven eruit ziet, maar hoe veel van ons voelen zich ook echt gezond? Veel mensen beoordelen hun eigen gezondheid als zeer slecht of 'gaat wel'. Hoe zit dat met de ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten