De Gelderlander |
Binnenkort kun je hier microclubben: uit je plaat en morgen gezond weer op
De Gelderlander ARNHEM - In navolging van de Randstad en Brabant bereikt een nieuwe uitgaanstrend ook Arnhem: microclubben. Het is dansen voor mensen van 25 jaar en ouder die uit willen zonder dat het nachtwerk wordt en dat ze brak in bed eindigen. De dj begint er ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten