Telegraaf.nl |
NS stoot hamburgers en broodje gezond af
Telegraaf.nl UTRECHT (ANP) - De Nederlandse Spoorwegen (NS) doet de restaurants van Broodzaak, Smullers en Starbucks op zijn stations van de hand. Ⓒ ANP. Broodzaak wordt gekocht door HMSHost, snackbarketen Smullers krijgt Lagardere als nieuwe eigenaar ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten