RTL Nieuws |
Bram (73) wandelt 600 kilometer per maand: 'Leuk vind ik het niet, maar het is ...
RTL Nieuws "Leuk vind ik het niet hoor. Het kost bovendien ook nog eens veel tijd", zegt hij, "Maar het is wel goed voor me." Zijn doel is om uiteindelijk zeventig kilo te wegen en op gewicht te blijven. "Ik ben mijn hele leven gezond geweest, tot ik die ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten