maandag 5 maart 2018

Big Mac-recordhouder eet binnenkort zijn 30.000e burger: 'Beste eten ter wereld' - RTL Nieuws


RTL Nieuws

Big Mac-recordhouder eet binnenkort zijn 30.000e burger: 'Beste eten ter wereld'
RTL Nieuws
"Big Macs zijn 90% van mijn dieet", vertelt Gorske aan FoxBusiness Report. "Ik ga wel eens naar een ander restaurant omdat mijn vrouw dat wil, maar ik zorg dat ik op zulke dagen al twee Big Macs heb gegeten." Don houdt zelf precies bij hoeveel Big Macs ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten