Blik op nieuws |
Koffiedrab Rotterdamse ambtenaren wordt voeding voor plantjes
Blik op nieuws Rotterdamse ambtenaren die regelmatig koffie drinken zorgen sinds kort voor een duurzamere stad. De gemeente Rotterdam gebruikt het koffiedik, de drab die overblijft als je een kop koffie hebt gezet, als voeding in de potgrond van plantenschalen. In de ... Koffiedik gemeente als voeding in potgrond - Dagblad010 |
maandag 4 december 2017
Koffiedrab Rotterdamse ambtenaren wordt voeding voor plantjes - Blik op nieuws
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten