Gezonder eten is ook beter voor het milieu, maar niet in armere landen
NRC Als mensen in rijke landen voor voeding kiezen die gezonder is dan wat ze nu eten, dan is dat goed voor het milieu. Bij de voedselproductie komt dan minder broeikasgas vrij, er zijn minder mestoverschotten en er is minder landoppervlak nodig. Maar als ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten