donderdag 23 februari 2017

Ik ging op Android app-dieet en werd een beter mens - Webwereld


Ik ging op Android app-dieet en werd een beter mens
Webwereld
Februari is alweer bijna voorbij en veel mensen hebben inmiddels hun goede voornemen laten varen. Ik had mijzelf voorgenomen op dieet te gaan en ben gelukkig goed op weg, tijd om hetzelfde te doen voor m'n telefoon. Android, app, dieet, broek, logo, ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten