zaterdag 8 oktober 2016

Wijn helemaal niet zo gezond: "Elk glas is te veel" - Het Laatste Nieuws


Het Laatste Nieuws

Wijn helemaal niet zo gezond: "Elk glas is te veel"
Het Laatste Nieuws
We hebben er die avondlijke portie rode wijn er al meer dan eens mee goedgepraat: één glaasje is toch net goed voor de gezondheid? En ondertussen sippen we rustig verder. Je reinste onzin, beweert de Nederlandse psychiater René Kahn nu. "Elke tien ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten