Het Laatste Nieuws |
Wijn helemaal niet zo gezond: "Elk glas is te veel"
Het Laatste Nieuws We hebben er die avondlijke portie rode wijn er al meer dan eens mee goedgepraat: één glaasje is toch net goed voor de gezondheid? En ondertussen sippen we rustig verder. Je reinste onzin, beweert de Nederlandse psychiater René Kahn nu. "Elke tien ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten