maandag 11 juli 2016

Unilever in Australië beboet voor claim 'gezonde' ijsjes - Volkskrant


Volkskrant

Unilever in Australië beboet voor claim 'gezonde' ijsjes
Volkskrant
De Australische tak van Unilever heeft een boete van omgerekend ruim 7300 euro betaald, omdat hij consumenten op het verkeerde been heeft gezet. Het bedrijf wekte volgens de Australische autoriteiten ten onrechte de indruk dat een merk ijsjes gezond ...

en meer »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten