Telegraaf.nl |
Lisa (22): 'Het begon met gezond eten, maar al snel was dat niet genoeg'
Telegraaf.nl Gezond eten, het begint tegenwoordig bijna op een sport te lijken. Hoewel het goed is om verantwoorde keuzes te maken wat eten betreft, kan het ook een obsessie worden. Lisa Bleijenberg (22) had orthorexia, wat leidde tot haar gevecht met anorexia. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten