AD.nl |
Ziekenhuis let beter op de voeding
AD.nl Het Antonius is ondanks de magere score voor de voeding nog steeds in de regio het best presterende ziekenhuis in de top 100 en is daar tevreden mee. Ook het toekennen van keurmerken door patiëntenverenigingen is voor het ziekenhuis een stimulans. , ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten