Gezond koken onder begeleiding in het Nijmeegse Marikenhuis
De Gelderlander NIJMEGEN - In het Nijmeegse Marikenhuis is op maandag 13 juni een kookmiddag waar de nadruk op gezond koken ligt. Het Marikenhuis is een inloophuis voor mensen die direct of indirect te maken krijgen met kanker. Tijdens de middag vertelt Gina Beijen ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten