Nissewaard de Botlek (persbericht) (Blog) |
Buiten spelen is leuk en gezond
Nissewaard de Botlek (persbericht) (Blog) Het is gezond en goed voor de ontwikkeling. Anno 2016 zijn er allerlei verleidingen om niet naar buiten te gaan zoals televisie, smartphones en tablets.Buiten spelen. Sinds jaar en dag worden kinderen aangespoord om dit te doen. Het is gezond en goed ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten