Autismecafé De Liemers praat over voeding
De Gelderlander Thema is dit keer ASS en voeding. De meest uiteenlopende zaken worden behandeld. De bijeenkomst is van 20.00 tot 21.00 uur in het gebouw van Caleidoz aan De Hooge Bongert 3. Inloop vanaf 19.30 uur en gelegenheid om na te praten. De toegang is 3 ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten