RTL Nieuws |
Vegetarisch en gezond eten vaak slechter voor het milieu
RTL Nieuws Sla is ruim drie keer zo slecht voor het milieu als bacon. Wie milieubewust wil leven, kan het eten van sommige gezonde groenten en fruit beter links laten liggen. Wetenschappers van de Carnegie Mellon Universiteit onderzochten de CO2-uitstoot bij de ... Vegetariërs hebben soms grotere ecologische voetafdruk dan vleeseters |
woensdag 16 december 2015
Vegetarisch en gezond eten vaak slechter voor het milieu - RTL Nieuws
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten