zaterdag 21 november 2015

Waarom vaker peulvruchten? - Blog.nl (Blog)


Waarom vaker peulvruchten?
Blog.nl (Blog)
Het is jammer dat de peulvrucht vaak onderbelicht blijft. Misschien dat het nu beter gaat als ze in het voorjaar ook in de schijf van vijf extra worden belicht. Het is een prima alternatief voor wie minder vlees of een andere koolhydraatbron wil eten ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten