Telegraaf.nl |
Quinoa én chips, waarom niet?
Telegraaf.nl Begrijp me niet verkeerd: ik vind gezonde voeding en beweging belangrijk. Zelfs al ben ik er niet altijd even goed in. Ik drink spinazieshakes én cola. Ik fiets tien kilometer per dag, maar zet geen voet in de sportschool. Ik ben niet dik, maar ook ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten