RTV NH |
Purmerendse meisjes gezond teruggevonden in Frankrijk
RTV NH PURMEREND De ouders van de Purmerendse tieners Teddy Blaas (15) en Sophie Mans (14) maken zich zorgen. De meiden zijn sinds donderdag vermist. Vermoed wordt dat de twee in Belgiƫ of Frankrijk zijn. Update: De politie heeft zojuist bekendgemaakt ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten