Telegraaf.nl |
Daarom is de winter zo fijn
Telegraaf.nl Vanmorgen werd ik niet wakker van de wekker, maar van iemand die autoruiten aan het krabben was. Ik realiseerde me dat ik er ook aan moest geloven, maar dat is dan ook het enige nadeel van de intredende winterkou. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten