'Nederlanders over 15 jaar stuk slanker'
Telegraaf.nl De exacte reden waarom wij een uitzondering vormen, weet ik niet, maar ik vermoed dat het te maken heeft met welvaart. Fastfood is helaas vaak goedkoper dan een gezonde maaltijd, dus in armere landen stijgt het aantal obesitasgevallen sneller." ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten