Telegraaf.nl |
'Koningsontbijt nog steeds ongezond'
Telegraaf.nl Consumentenorganisatie foodwatch blijft problemen houden met het Koningsontbijt. Dit ontbijt waar vrijdag ruim een miljoen basisschoolleerlingen aan meedoen, bevat veel ongezonde producten. „Bedrijven bepalen wat zogenaamd gezond en goed is voor ... Foodwatch en Voedingscentrum blijven klagen over brood met pindakaas en ... Foodwatch: Koningsontbijt nog steeds ongezond |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten