VVD en CDA willen overgewicht Bossche jongeren aanpakken Dichtbij.nl DEN BOSCH - De VVD in Den Bosch wil dat de gemeente het overgewicht van Bossche jongeren beter aanpakt. Dat zegt Patrick Molle, van onder andere Jeugd en Welzijn. Daarom gaat de partij samen met het CDA het onderwerp meer onder de aandacht ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten