Coca-Cola wijst consument voor het eerst op overgewicht AD.nl Voor het eerst in de geschiedenis gaat Coca-Cola Nederland in reclamecampagnes consumenten wijzen op overgewicht en obesitas door het drinken van onder meer Coca-Cola. Het bedrijf zegt de komende jaren allerlei initiatieven te nemen die moeten ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten